24
Oct
11

the human show?

Eu recunosc, si probabil am mai spus-o, sa ma scuze cititorii cu durata de atentie mai mare decat a unei vrabii, eu sunt sigur ca toata sarada asta in care ma invart este doar o simulare de doi lei facuta special sa ma puna pe mine in situatii penibile. Philip K. Dick mi-a deschis ochii, The Truman Show mi-a confirmat, iar Matrix a fost doar o operatiune de contraspionaj a CIA ca as ma convinga ca ideea e mult prea prosteasca. Evident ca nu a reusit.

Probabil ca, de fapt, Philip K. Dick si The Truman Show sunt doar idei supte din creierul meu, prin metode mai mult sau mai putin barbare, si transformate in episoade din productia “Viata lui Dex”. Matrix este opera unei parasute de la HR sau tot o idee de-a mea, dar de la vreo betie crunta.

Toata productia asta e plina de erori din punctul de vedere al protagonistului, prea multe melodii care abia s-au lansat care imi sunt deja cunoscute, prea putine tipuri de oameni, estimez maxim 10-20 de figuranti care joaca diverse roluri, un umor prea penibil, de genul: “Va reusi Dex de data asta sa obtina ceea ce vrea? Bineinteles, ca nu!!! HA! HA! HA”

La inceput am zis ca poate mi se pare mie. Dupa aia am stat cu ochii si cu urechile ciulite sa-i prind pe ticalosi cand schimba decorurile si personajele. Apoi m-am plictisit de asta. Apoi am fost atacat de panica: “Aoleu! Toata lumea stie cat de penibil am fost cand am invitat-o pe fata aia din liceu la un suc! Sau cand am plecat din casa in pijamale. Sau toate noptile de sex nereusite, cineva s-a uitat in reluare la ele si rade de mine cand isi aduce aminte.” Apoi m-am resemnat! Asta e fraierilor, radeti cat vreti! Bine ca sunteti voi minunati, labagii congenitali care n-aveti nimic mai bun de facut decat sa va uitati la viata mea.

Lucrul cel mai jenant este insa ca din cauza faptului ca sunt tot timpul privit trebuie sa-mi fac nevoile imbracat in camasa de noapte. Este ceva care inca nu pot accepta, ideea ca cineva ma priveste cand fac caca. De fapt, ce zic!? Probabil ca asta este cel mai important moment al serialului, difuzat la ora de maxima audienta, care banuiesc ca este cam 8:30-9 dimineata la noi. Parca vad familiile asezate pe canapele cu floricelele si cola in brate asteptand sa se termine reclamele la tampoane, ca sa ma vada pe mine asezat pe WC.

Apropo, in ideea ca emisiunea asta o fi vreun fel de Big Brother, daca mai sunt si alti oameni in ca protagonisti in emisiuni d-astea proaste, care pot citi ce scriu, ii rog sa ma contacteze.

Dar pana atunci:

Va publica Dex acest post!?
Va termina Dex cele 4 beri din frigider? Sunati acum la 072x-LUMEA-LUI-DEX cu mesajul TIMISOREANA urmat de numarul de beri pe care le va bea Dex in seara asta! Atentie! Magazinul de la coltul strazii e inca deschis! Va face Dex caca?

Dar toate acestea le vom afla dupa o scurta pauza publicitara! 

24 Responses to “the human show?”


  1. October 25, 2011 at 11:18 AM

    Hahaha, deci suntem deja două persoane care am zis despre tine că bei 4 sticle de bere şi una de ţuică. Este clar că ne dorim să vedem şi mai multe de la tine.
    Semnează:
    Fata de la pagina 5

  2. 4 La Fee
    October 25, 2011 at 12:05 PM

    Oh, Dex, articolul tau imi da curajul sa recunosc faptul ca eu ma spal cu paltonul pe mine si cu cioarapeii cu gascutzele Lalelie si Amelie. Eu nu stiu cate beri poti bea, dar iti spun ca, de cand cu excursia, imi da inima ghes sa ma antrenez cu niste tinctura de pere fiarta de doua ori. Acuma nu stiu ca sa fac. Sa o indoiesc cu apa, sau sa o strecor prin paine…

  3. 7 La Fee
    October 25, 2011 at 12:06 PM

    Iti multumesc pentru ca m-ai vizitat, pacat ca ai ramas sub felinar si nu ai urcat si in mar…am plans mult.

  4. October 25, 2011 at 12:27 PM

    100% că bei și sticla de țuică. Toată lumea a votat la fel! Ahahahahahha! Tu Dex, semeni cu Joey din serialul cu același nume, numai că ăla e mai sexi când se așeza pe veceu din simplul motiv că nu-l vedem când face asta!

  5. October 25, 2011 at 12:35 PM

    M-aș oferi să regizez serialul conceptual Viața cu sau fără Dex pe toaletă. Ar avea încasări destul de mari la Bollywood.

  6. 17 La Fee
    October 25, 2011 at 3:08 PM

    M-a rapit Raj Kapoor! Ajutooor!

  7. October 25, 2011 at 4:36 PM

    Ce cutremuriciul meu vă altoiți cu video-clipe indiene. Dar ce-i aici: doxaputra și mahabhafeelata?

  8. October 26, 2011 at 12:47 AM

    Trebuie sa revad The Truman Show. Eram prea mica si inconstienta cand l-am vazut.
    Dexule, e o idee infricosatoare. Ar fi penibil sa ma filmeze careva. Mai ales cand vezi doamne imi exersez loviturile de picior prin casa (pretext pentru a distruge), sau cand ma cert cu un calorifer (mi se intampla des), sau cand visez cu ochii deschisi (m-ar interna producatorii in ceva hospital si as fi o noua ,,Veronika se hotaraste sa moara”). Nu zic nimic de wc, ca am auzit ca femeile nu fac asta.

    Eu am votat 4 beri. Nu stiu de ce.

    p.s Inca e tot pauza publicitara?


M-a strafulgerat o idee

