19
Oct
11

atentie!!! teroristi in libertate!

Ca de obicei, permanent la post: “Sa traiti!”, Doxatul Dex din fortele de aparare ale lumii si democratiei, raporteaza ca o serie de teroristi au fost elibearati zilele astea de catre Israel, in schimbul unui brav soldat evreu. Am cautat in lung si-n lat poze cu teroristii ca sa va avertizez, daca ii vedeti in autobuz sa sunati la 0726-MOSSAD imediat. Nu se stie de ce sunt capabili acesti oameni dupa sejurul de pana la 50 de ani in complexele balneare are Israelului. Din pacate aceste poze nu apar in ziarele democratice, sau pe internet, iar eu araba nu stiu din principiu.

Slava domnului ca nu vor fi eliberati decat in jur de 1000 din cei 11000 de teroristi arestati de fortele democratiei si luminii. Dumnezeu sa ne apere pe toti de fanatismul oamenilor colorati si cu batice pe cap din Cisiordania si Fasia Gaza.

Sentimentele mele sunt impartite, pe de o parte ma bucur ca acest brav soldat evreu, pe numele lui Gilad Shalit, un om deosebit, extraordinar, painea lui Dumnezeu (acelasi Dumnezeu) a reusit sa se intoarca in sanul familiei sale, pe de alta parte sunt ingrijorat ca acesti teroristi au fost lasati liberi. Ganditi-va ca nici macar nu sunt soldati, sunt teroristi care ataca soldati, mult mai grav, dupa parerea mea. Sa speram ca in cateva luni se intorc acolo unde le e locul, adica in puscarie, sau ca sunt omorati de armata israeliana.

In incheiere, nu uitati sa raportati orice activitati ale teroristilor arabi oriunde s-ar gasi ei, la shaormerie, la mall, in autobuz. Orice denunt ajuta la raspandirea democratiei si opreste fundamentalismul musulman sa pangareasca democratia iudeo-crestina. Fiti vigilenti! Acesti monstrii diabolici se pot ascunde sub chipul de copii nevinovati, sau femei, sau oameni normali care nu vor decat sa aiba o paine pe masa a doua zi! Nu va lasati inselati! Ura fata de libertate si democratie este adanc intiparita in structura lor genetica! Ei nu sunt oameni, sunt monstrii! Iar acum lumea este mai plina cu 1000 de monstrii decat era!

Dumnezeu sa ne apere taximetristii si blogerii, mandria acestei tari!

13 Responses to “atentie!!! teroristi in libertate!”


  1. 1 La Fee
    October 20, 2011 at 9:14 AM

    Dex, imi pare rau ca te dezamagesc, dar eu am sa-i recrutez si am sa imi fac o mica armata. Cand ma va mai linsa vreo mamica pentru ca i-am dat 4 progeniturii, am sa pun teroristii pe ea! Asa ca morti-copti, vor sjunge la mine! Imi dau coiful de zana jos si imi pun turbanul. (Cred ca trebuie sa imi las si barba! Daca nu imi va creste, imprumut de la baieti!) Parca ma si vad cu camila prin mall precum Lawrence of Arabia.

  2. October 20, 2011 at 11:53 AM

    La șauărmărie la dristor am văzut eu vreo trei, îl mâniau pe Alah ciugulind din rotocolul de șauărma de animal cu copita despicată, pentru că nu intra la gramaj. Prin metrou am văzut doi suspecți ținându-se de valize și alergând de la un capăt la altul, dar n-am băgat de seamă pentru că sunt mereu atent la fata din stânga și din dreapta mea. Azi dimineață m-am trezit cu un accent ciudat și cu barbă crescută prin locurile în care nu credeam că o să-mi crească vreodată, puțin murdar de ciocolata pe care am încercat s-o mănânc aseară și cu cearșaful înfășurat pe cap…și nici măcar nu fusese lună plin. Știu și eu ce să zic?!

    • October 20, 2011 at 3:43 PM

      Eu zic sa astepti linistita acasa pana cand cineva va veni sa te ciuruie, pardon, verifice. In nici un caz nu iesi din casa ca rachetele romanesti nu stiu sa ocheasca altceva. Plus ca poate boala ta se ia.

  3. 6 La Fee
    October 20, 2011 at 4:46 PM

    Care boala, Dex? Asta cu pilozitatea? Ca eu am zis in gluma de barba!!! Pushchea pe limba sa imi creasca si mie!

  4. October 22, 2011 at 2:50 PM

    E incredibila energia asta continua cand vine vorba de a face rau altora.

    Inspaimantoare vesti, apropo. Raportez activitatea teroristului student la psihologie, an II. Studiaza intens disonantele cognitive, teoriile psihodinamice si cognitivist-comportamentale ale personalitatii, agnoziile, schizofreniile, dezvoltarea umana. s.a. Sufiecient de suspect, nu ? Cine stie in ce mod dubios isi va folosi cunostintele in detrimetrul democratiei iudeo-crestine.

  5. 10 La Fee
    October 24, 2011 at 11:04 AM

    Draga Dex,
    Desi pare o tradare, m-am mutat in imparatia povestilor din Soseta. Am sa iti scriu des. Si tu sa imi scrii, sa nu ma usuc de dorul tau.
    Cu drag, La Fee cea mai nebuna dintre zâne!

  6. October 24, 2011 at 3:02 PM

    Eu sunt pentru împuşcarea tuturor şaormelor. În locul lor să se ridice doar sarmalerii. Lumea să cumpere sarmale pe stradă şi să mănânce curgându-le unsoarea pe bărbii. Se ştie că bărbile unsuroase sunt scuturi împotriva a orice. Nu poţi ataca o barbă unsuroasă niciodată.


M-a strafulgerat o idee

