17
Oct
11

oops! am mai omorat unu!

Este ba cititorilor ca responsabilitatea e un mare cacat? Adica nici nu stiu cine a inventat-o! Cine zice ca daca faci niste rahaturi trebuie sa suporti si consecintele? Unde a disparut sfanta scuza de: “N-are cum sa se intample ba!?” Nu mai e proba la proces?

Dupa cum vedeti din aceasta pictura rupestra nici eu nu sunt strain de aceste probleme. Totul este absolut real!!! Jonglatul cu foarfeci, in stare de ebrietate, descheiat la slitz si inconjurat de panareme, desi pare inofensiv la prima vedere, poate provoca victime. Bine ca eu n-am patit nimic. Si nici n-am avut nevoie de consiliere, dupa cum vedeti sunt perfect normal. Panaramele in schimb au lasat in urma paispe suflete care se bucura acum de tot luxul oferit de reteaua de orfelinate private “Da un leu sa-ti spal parbrizul” S.A.

Viata e o curva bre. Din cauza unor panarame moarte iti poti distruge aproape toata viata. Pai e corect? Sunt eu de vina ca bate vantul, acum serios! Ce sunt eu Ortansa Jude sa prezic treburile astea? Ce om normal s-ar fi putut gandi la asa ceva?

Revenind in lumea reala, pe mine ma seaca chestia asta cu accidentele de circulatie in care mor oameni. Nimeni prin tara asta nu e capabil sa vada mai departe de secunda 2.5. Toti insa sunt capabili sa se suie in SUV-uri cand stiu ca sunt ori idioti ori vitezomani. Nu am vazut inca nici un vitezoman cu bilute care sa conduca un trabant cu motor de 7 litrii. O exceptie notabila sunt motociclistii care macar minimizeaza riscul ca altcineva sa fie omorat cand ei ruleaza cu 200 la ora. Am mers cu oameni beti cu masina sau cu oameni fara carnet sau cu oameni incapabili sa conduca un autoturism, categorie in care ma incadrez si eu. De fiecare data am coborat la primul semafor si toata lumea a facut misto de mine.

Se pare ca a fi un sofer e un surogat exceptional pentru coaie. Sunt convins ca multi dintre soferii astia de doi lei, care se cred la Formula 1, ar incepe sa planga la un pumn bine plasat in bot. Pentru ca surogatul de coaie nu ti le si creste, in ciuda studiilor din Libertatea. Eu unul sunt la o provocare distanta de a-i rupe mainile unui handicapat d-asta care ma mai claxoneaza pe trecerea de pietoni.

Iar cand omori pe cineva incepe boceala, si sentimentele si scuzele! Hai sictir! Esti un bou care a omorat un om. Ma doare in cur de scuzele tale. Stiu, tu esti ala 1 la 1000000 care nu e de vina. La fel ca ceilalti. N-am nimic impotriva daca omori un om, dar fa-o frate intentionat! Si n-am nimic impotriva daca esti un idiot, dar nu omori oameni. Cand ai omorat oameni pentru ca esti idiot, trebuie sa fii inchis, pentru ca esti un pericol public. Intre un idiot care omoara oameni din greseala si ala care a omorat un om in bataie ca i-a agresat nevasta, al doilea merita mai mult libertatea, pentru ca ala stie ce a facut si a avut un motiv. Pe cand tu, stimate idiot, tu nu intelegi ca ai avea o vina, ceea ce inseamna ca nici n-o sa iei nici o masura sa se repete, ceea ce inseamna ca esti un pericol permanent pentru public.

Nu mai iau doar cazul asta super mediatizat acum. Mai stiu pe cineva care tocmai a mai omorat un om la volan. Ambii ar trebui sa fie insemnati ca avertisment pentru cei care intra in contact cu ei:

“ATENTIE! AM OMORAT OAMENI SI NU INTELEG CONSECINTELE FAPTELOR MELE!”

Pe frunte ar fi ok. Si sa li se ia carnetul si dreptul de vot. Ai eliminat un vot, nici tu n-ai drept de vot. Pe viata evident.

 

 

 

 

6 Responses to “oops! am mai omorat unu!”


  1. 3 La Fee
    October 17, 2011 at 11:02 PM

    Si tampitul care l-a omorat pe cumnatul meu a luat trei ani cu suspendare. Era beat, fara carnet si circula cu peste 150km/h.
    E un interlop influent din zona Ploiesti!

  2. October 22, 2011 at 2:35 PM

    Pe mine ma amuza faptul ca oamenilor le e teama sa zboare cu avionul, dar nu constientizeaza ca in momentul in care se urca intr-o masina sau se avanta ca pietoni in trafic, au intrat deja intr-un joc de noroc mult mai periculos. Masina ca obiect a devenit atat de uzuala, ne-am obisnuit cu ea, incat nu ne mai dam seama de riscuri.
    Iar mucosii ce se cred invincibili in masina si conduc ca niste tampiti, merita inchisi din start. Am oroare de masini si trafic, poate pentru ca am fost deja de vreo doua ori la o secunda distanta de a fi luata de pe picioare, pentru ca ceva cretin nu opreste la semafor.

    Sunt intru totul de acord cu tine. Un inconstient e mult mai periculos decat unul care isi gestioneaza iesirile si intentiile.


M-a strafulgerat o idee

